Paris nostalgi...

I remember Paris...

Ja, jeg husker godt Paris 2005.... aaahhh for en tid, for et sted, for en mann....og alt - er den dag idag like aaaaahhh :-))) DET er nostalgi det!!!

Man gjør lurt i å mimre tilbake til gode opplevelser, det gir go'-følelse!! 
At jeg skulle få gifte meg i Paris var nok en usannsynlig drøm jeg fikk som ung jente inni Bjergin uti Rindaln. Jeg leste om et kjendispar i Norge som giftet seg der og da tenkte jeg - ÅÅÅh..det vil jeg også, hvis jeg noengang finner drømmemannen...
Heldigere enn de fleste gjorde jeg nettopp det og da var det egentlig straka landeveien til Ambassaden i Paris!! Johoi !!! 
Andre del av drømmen var sjølsagt rosa kjole, SJØLSAGT!!! What else !!?!!

Om den stramme karen ved min side har vært like heldig?? JO, det har'n sannelig vært gitt:-))) om jeg blygt skal si det sjøl....bare spør'n ! -
Ta en titt på vår nostalgiske lykke....som ennu vedvarer...og varer...og varer...er det rart jeg gliiiiiser bredt :-)))))










The Pink bride....
...den rosa bruden i Paris...

ååååå romle romle..

...Ja, slik går no dagan....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar