Paris-kunst



Romantiske og vakre Paris gjør noe med tankene våre. Man glir lett inn i en kreativ og lekende tilstand. God mat og vin underbygger den lekne delen av oss og setter igang tanker om å la det stå til og gi seg hen til kunstens gleder - også på data, med vakre - og uskarpe - bilder fra den herlige byen.

Paris er kunstnernes smeltedigel, der alle typer kunstnere vil være, gjøre kunsten til sitt livsverk og leve gjerne det bohemske livet blant andre likesinnede. Dithen har ikke jeg kommet...enda...men kan likevel la den kunstneriske delen av meg leke litt med bilder, farger og stemninger. 

Så får tida vise om undertegnede inntar Paris for å lære mer om sin kunst - nemlig hudpleie og sminke...en kunst i seg sjøl....

Enn så lenge holder jeg meg til photoshop og bilder...her er mitt bidrag - hittil...




















Dette bildet har ikke gjennomgått noe 
som helst på data,
det var slik da jeg passerte gangoverfeltet...
noe ikke alle bilistene likte...de tutet fælt, 
men jeg brydde meg døyten om det 
- jeg hadde et bilde å begå!!! 




En viljestyrt utstødig hånd og man har begått kunst !!

Dette er gjort på frihånd, med kamerat Canon.
Et lite sveip med kameraet og det blir 3 Eiliffer !!

Man blir aldri - ALDRI -  for gammel 
til å leke !!!!!! ...aldri...
..lek videre, godtfolk...!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar