S U K S E S S !!!!!!!

Suksess !!
  Fantastisk opplevelse!!
    Guste gøittj!!
             Mange, mange, mange gode og oppløftende tilbakemeldinger!!
     Fantastisk sang!!
          Magiske øyeblikk!!
......visstnok flotte bilder....:-))

-----En flott konsert med sangkoret Tormod søndag kveld---------

Suksessen har gått meg heeeelt til hode, som er overfylt av naturbilder som stod godt til sangene til koret!!!!

Så da er det vel bare å fortsette (!) å kvile på laubærene...hvis det da ikke viser seg at jeg også er allergisk mot laubær...a.a...attss....nei, nei....så laaangt i fra...oh well!

Det er vel snart på tide å legge inn nytt på Wenche's hjørne. Det har nok fått lide under Lady og Kam'Can's bildeleting siste uka! DET skal det nok gjøres noe med utover. For det var mange som kom bort til meg etter konserten for å fortelle hvor mye de setter pris på bildene mine og det jeg skriver! Det er så fantastisk godt å høre, at man kan glede noen med sine bilder og tanker. Og igjen - jo lengre unna folk bor, jo mer setter de pris på OG sier de liker det jeg driver med. Artig det - og jeg fortsetter vettu! Til noens irritasjon og andres store glede. Gjett hva jeg bryr meg om....

Så fikk jeg endelig treffe Lise D!!! Vi må treffes med kamera i hånd, så kan vi lære av hverandre og finne nye ideer! Glede me allerede!





Litt slik føler jeg meg i dag.....
...blek, tam, småspekt...og tynn!!!
..den va go'!
Altså: knasende frisk!!!!!!:-)




Like a river that don't know where it's flowing...
Ja, litt slik føler jeg meg også.
Man vet ikke hva man er på vei til.
men - helt sikkert noe godt!



En stor bukett roser til sangkoret Tormod
for at dere ga meg muligheten til å ta ett steg videre!!
En fantastisk opplevelse for meg og alle som møtte opp til konsert søndag kveld!!

Everybody's got a hungery heart...
Oh yeah we do!!
I'm hungry for more
I'm hungry for a new adventure!! 
It'll start when autumn comes...

Men nu.....kvile....
aaaaaaahhhh...
(au au...laubæra stikk...:-)))))  )


4 kommentarer:

  1. Gratulerer Wenche! Det er så artig at det er noen som gjør en innsats for å glede andre. Takk for det!

    klem fra Heidimor

    SvarSlett
  2. Jeg smiler ennå, jeg! Du hadde rett - "kom og bli glad"! Jeg ble det! Både for dine vakre bilder, dikt og den fine sangen, men også fordi jeg våga å gå bort til deg etterpå for å slå av en liten prat. Det tok litt tid før jeg kom bortåt, maaaange var bortom deg - og det har du fortjent, Wenche! Bare godord å høre fra de jeg snakka med, og alle hadde et smil om munnen og et varmt hjerte da de gikk ut av kirka i går kveld. Gøytt med slike gode opplevelser en iskald vinterdag. Jeg ble så inspirert (igjen!) at jeg trossa kuldegradene og tok en liten runde ute i dag. - Med fotoapparat, sjølsagt.
    Kvil deg no, det har du fortjent! Men ikke så lenge at vi får abstinensproblemer...... Følger med deg, vet du. Gleder meg til høsten - hva skjer da, tro?? Ble bare ørlite nysgjerrig av det du skrev...

    Takk for en super kveld!

    SvarSlett
  3. Hjertelig takk til deg Heidimor, at du er innom :-))

    Hei og takk for sist Lise!! Og heldigvis kom du bortåt! Det hadde jeg virkelig håpa på. Ja, det var godt å høre at det varma, det var jo meningen fra oss alle. Gode øyeblikk er så viktig i denne kalde verden, både bokstavelig og ellers! Vi treng noen gode glimt fra tanker, ord, bilder og sang for å ta oss inn litt igjen, så vi ikke gir opp. Det var en kjempefin kveld. Tru nok det varma, det hørtes slik ut!:-)) Og jeg vart så inspirert av deg Lise, du får følg med på Porten, ha sendt inn noen bilder. Det er viktig - inspirere og glede hverandre!! Takk Lise, vi MÅ treffast når været bli e'lit mildar:-)) Sjåast! Ha en fortreffelig fotouke i kulda!!

    SvarSlett
  4. Og høsten - jau, den kjem med lærdom og glede....håper jeg... må vel lære litt mer, få litt klokskap i haue...;-)

    SvarSlett