Monet og meg..

OVERHODE UTEN SAMMENLIGNING FORØVRIG....

Men - her er noen overhalte bilder med inspirasjon fra den franske maleren Monet. Som nok er min favoritt blant malerne gjennom tidene. Også han likte å formidle øyelbikket raskt. Vakre øyeblikk fra hager, blomster og landskap. Ja, ja...og der stopper vel sammenligningen er jeg redd...

Arti læll...

































Det var Wenche's bidrag til kunsten for denne gang.
Men tro meg - eg kjem hurtig attende !
Hei hei...og far vell !!
.

2 kommentarer:

  1. Kreativt som bare det! Du får begynne å ta bilder av samme tingen i alle mulige lys og i forskjellige årstider som Monet da, det er jo en kjempeidé det.

    SvarSlett
  2. Hei Dagrun!
    Ja, som du også sier - en kjempeide! Har faktisk prøvd, det gikk bra i noen årstider og så glemte jeg vinteren...Men jeg liker ideen godt!
    Takk for tipset Dagrun!
    Hilsen Wenche

    SvarSlett