Huset Rennan..

Det Rennanske hjem har skiftet farge..på deler av stua !

En lun brun-grå farge byr seg no fram på veggen og skaper en varm stemning. Endelig, sier jeg, den der har jeg ønsket lenge. Bøtta med maling har stått i måneder i gangen, jeg måtte bare fikse magan før jeg tok fart :-)) Vel, no var det kanskje mannen i huset, den eldste(ikke den lengste lenger..), som sto for det vanskeligste og mest strevsomme delen av malinga...snille, snille mannen !
Vi ble godt fornøyd og glad for en lun stue som skal gi glede utover høsten og vinteren. Pynt på veggen har såvidt begynt å komme opp, også den blir finere med et nytt strøk farge!

Så for dere som ikke vil besøke oss - her får dere likevel se hvordan vi har det og no slipper dere besøke oss...jeg vet dere glor...hehe... Men mest av alt er dette for de som står oss nær og spesielt for Svigers på Lænn - som nettopp har vært på besøk, før malingen ble gjort.  Håper dere er tilbake til vårs ..:-)

Bli med inn i Huset Rennan en liten tur ....


Ny maling og ett flott gammel skrivebord 
laget av bestefar Jon Ingolf fra Lænn
 da han var ung. 
Slike ting gir mening og tilhørighet
blant nye, upersonlige gjenstander !


 Det blir etterhvert (vi har det ikke travelt...) 
en noe lunere farge på panelet også. 
Men det får vente en stund...
vi er like mye opptatt av å ta livet med ro
 og nyte det vi allerede har gjort vi :-)


 Her blir det mange koselige stunder 
utover vinteren :-) 
Lunt må det være når nordavinden
 og snøkavet begynner utomhus!


 Litt pynt har no kommet opp på veggen!
Alt kom bedre til sin rett
 og gammelt og nytt pryder veggen i 
Huset Rennan.


 Jeg liker vakre ting...
Både pynt og mennesker som gjør
min hverdag bedre!


 Gullet vårt!!
Mor og Fars messinglamper pynter opp i stil med det fine speilet. 
Endelig fikk jeg de på veggen!!
Da kommer jeg litt nærmere de som var..
Og gullet vårt i dress og blå skjorte...
..vårt mest verdifulle gull !



Vi har nettopp feiret 7 års bryllupsdag !! 
7 gode år med Vidar er også gull verdt!
 Gleder meg på i hvertfall 7 år til....
Hva jeg fikk i gave? 
Lovnad om kjærlighet livet ut!
 ...en bukett røde fløyelsroser...
Jeg sa tusen, tusen takk !!