Perfekt fritid...

Snøen herjer utafor husnova....så har vi da fått like mye snø som i fjor på denne tida...ja ja...da er det håp om skiføre utover vinteren og mot vår !! jess!

Mens vi venter på at snøkavet skal legge seg er det såååå godt å ha gode glimt fra dager med perfekt skiføre, perfekt vær og perfekt selskap....
Perfekt fritids-syssel...


Aaaaaaaaahhhh....perfekt!


Snødekte vidder så langt de grønne øyne kan sjå..




Mmmm....glitter og farger - også på skitur ;-))


Blåhø, Svartahetta og Trollhetta rett forover!


...ja-ha... vil være med på bildet fotografen også..


....snø i hardpakka form av vind...fint for øye, fint for skiturn = full fart!


 
Bål, kakskiv og godvær - det kan itj bli likar !!!!


En Lady og hennes te....hehe... 
Selvføøøølgelig med velpreparerte negler!!



Gullrekka i Trollheimen !!!


Min rosa vott, mine fjell, standhaftige strømkabler, evige blå himmel og min kjære, kjære, gode mann som viser meg veien her i livet...og takk for det - jeg følger villig i dine trygge spor!!



TO MÅ MAN VÆRE.....(fotografen IKKE i skjørt !)