Herlige Playa del Ingles og dets omliggende herligheter...

Årets sommerferie, den lengste av dem...var en eneste varme og solorgie !! Det er så godt å være nordmann i solens land :-))



Bedre enn dette kan det neppe bli og når man ikke slikket seg mett på sol, så vart det da sannelig tid til noen fotos også gitt...nei, tenk det 'a...

Hadde vi det fint? ja
Var det godt for kropp og hau? ja
Vamt? sånn passe,heldigvis, for jeg er ikke spesielt glad i intens varme, jeg liker lun varme i steden...

 
Storkoste vi oss? JAAAAA
Anbefales to ukers sydenferie? jepps, man får tid til å senke skuldrene, få hjertet i en slags normal slagfrekvens og er man heldig så får man sove lenge også....
Sjekk fotos'n 'a....:-) 












Jepps - absolutt elektrisk stemning.

...we'll be back - no worry...

3 kommentarer:

  1. Nydelige bilda, som alltid, Wenche - du e en superflink fotograf! Har sett på dem sammen med mine to små no, og dattra mi på 8 lure på kordan du får så glatte og fine hender og føtter.. ;)

    Klæm Hege

    SvarSlett
  2. :-))))))))))))))) Kanskje en mirakelkrem med vann fra en kilde i Trollheimen!!!! Hihihi Hege, no fikk jeg meg en riktig hjertegod latter - og det trengte jeg virkelig!!! Ho har et skarpt blikk dattera di :-)) og jeg som trodde jeg luuuurte alle...tji-hi....Men sannheten er fra lek med bilder på data'n :-))) Selv den mest ru hånden kan bli glatt og vakker :-)))

    SvarSlett
  3. Å Hege, som jeg savner deg...<3

    SvarSlett