Mitt første forside-bilde !!!

Jau du, da har jeg begått mitt første forside-bilde !!! Kledelig stolt må jeg si at det er "guste gøittj" å bli kontaktet av Den norske overlegeforening om kjøp av bilde. Og så generøs som jeg er så sa jeg sjælfølgjelig JA!! De hadde funnet bildet blant alle mine bilder på Wenche's hjørnemeldal.no !...tøft...
Så kom bladet i postkassen vår, sjøl om vi ikke akkurat abonnerer på bladet "Overlegen", så fikk  jeg tilsendt et eksemplar:-))
Og no har de nok et bilde til vurdering fra meg, til neste utgave! Jepp, slik går no dagan for studenten fra Havebyen :-)

3 kommentarer:

  1. Nei, sssåååå gøy!!!
    Grattis, grattis!!!!
    Stor klem

    SvarSlett
  2. Hei hei hei hudpleieren :-))) Rindals første eller ;-)) Gratulere så my, endelig fikk du bli d du alltid ha ønska dæ!!! Lykke til med Cideco også (eller ka d heite..)Men husk- no e du ferdig utdanna!!! Vi må treffes no snart å feir dæ skikkelig.Alle her gratulere så my:-)))
    Hilsen, med beundring, Anne M

    SvarSlett
  3. Hei Anne og tusen hjertelig takk !! Ja, det er godt å endeliiiiig være i havn - den rette havna:-)))))) Cidesco'n bli spennende den, er jo temmelig sliten etter siste eksamener, og nå skal vi lese mYYYYe til siste ex. Så enno er jeg litt avventende, vil vente til ALT er ferdig før eg tek han heilt ut:)) Bli å godt med ei skikkelig ferietur til et varmt strøk noen uker og virkelig slappe av, SLAPPE AV og nyyyte kalljn;-) Ja, vi må, og kan, møtes og ha det skikkelig artig Anne. Vi sms'es...:-))

    SvarSlett