Skryt !

Og takk for det ! Gode ord å ta med seg videre i livet, og jeg klemmer disse ord til mitt bryst!

Dette vart publisert på meldal.no i går : 
 


( 21.06.2010 )
Jeg ønsker å takke Wenche Rennan for alle nydelige bilder i flotte arrangement som hun har delt med oss leserne på Meldal.no ! For meg har det vært en glede å kikke innom i ny og ne, få nyte vakre naturfotos og ikke minst lese hennes kommentarer og tanker omkring stort og smått.
Håper vi får se mer fra hennes hånd i framtida også.
Det har vært verdifullt! Tusen takk!
Hilsen Helga Foss Wennevold.


 Tusen takk til Helga for å offentlig si takk ! Og gleden var nok kanskje mest på min side, å få lov til å formidle noen annerledes tanker.
Denne takk gjorde så godt for en stakkars rindalsk Bjørnlibøgg og Stemor...som tørr å være seg sjøl !!

Trykk HER for å sjå innlegget på meldal.no

 

1 kommentar: