LONDON CALLING !!



LONDON - HERE I COME!

....sooooon, but not quite yet...
Looks like it will be 5 days roaming the streets of London! Oh well....I'll survive...I guess...:-)))))) OH YES I WILL !!  
AND I LOOOOOVE LONDON!!!!! ...just so you all know....

Ja, da pakker jeg vel snart min nyinnkjøpte høgrosa koffert og håper at flyet ikke styrter for mange ganger...ugh uhg guh... Oh well again....I'll survive I guess...gulp!

Come fly with me, come fly with me....ehe...
Og så har jeg et herlig stevnemøte med en handsome dude to kvelder!! WOW....on date in London !! sikle...sikle...sikle...

 Oh England, my Lionheart....
Italian gardens i Hyde Park skal snart få besøk av to kompiser...
Pink Lady og Kamerat Canon !!
...JIIIIIIPPPPPIIIII...
...oh well...
Og da, vettu, kan jeg shoppe!!
Som en gal, helst...
For i London, der kan til og med
JEG shoppe!!
For da møter jeg ingen jeg kjenner
og kan få fred til å sjå på tingerter!
Intens i blikket og valutakalkulator
i giv akt!
(dette bildet er fra Dublin i 2005)
Det blir dessverre ikke tid
denne gang til å dra nordover
til vakre Yorkshire 
og vandre i hagen rundt
Castle Howard.
En opplevelse for livet!
Og---
ÆDDABÆÆÆÆDDDA
dere få'kke være med :-))))


Men kanskje neste gang...
Har planer om å arrangere 
frue-tur til London etter hvert.
Der spa,sminke, hud-og hårpleie-
mote og foto
blir hovedtema!
Altså - kosetur for damer!!
...aaaaahhhh...
Alene i London - perfekt!
(Alene???HELLLLOOOO !!! sier Kamerat Canon...)

2 kommentarer:

  1. He..Kom du deg avgårde da? Min mann sitter fast på en flyplass som så mange andre. Likte Kate Bush sitatet ditt:))

    :-)

    SvarSlett
  2. Hei igjen Kathrine :-) HELDIGVIS er det et par uker før jeg letter...håper jeg...jeg bare gleder meg slik at jeg klarte ikke holde lankene unna noen gamle knipserier fra tidliger turer til den grønne øy :-)) Så herlig at du tok Kate Bush sin sang!! DET satte jeg pris på :-)
    Håper mannen din kommer seg hjem snart...snart.. forferdelige greier med den askeskya. Vi blir fort satt ut av naturen, gitt...Trøst deg med flere gode sitater til mannen din kommer hjem!

    SvarSlett