De milde sinn
...for de kan mildne mitt sinn....

3 kommentarer:

  1. SÅ nydelig da, ord og bilde!

    SvarSlett
  2. Å,Wenche, dette var ord og bilde etter mitt hjerte! Du har ikke tenkt å gi ut ei diktbok i nærmeste framtid? Du har jo utrolig mange fine bilder til å illustrere dikta dine med. Det ville bli ei praktfull bok - drøm, drøm..... Jeg vil komme og stille meg i kø for å kjøpe flere eksemplarer som du skal få signere. Bare sett i gang!

    Valmuebildet ditt falt jeg fullstendig for på den fotokvelden i Rindalshuset - utrolig nydelig!!

    Ønsker deg ei riktig god påske!

    SvarSlett
  3. Hei hei, Damene mine :-))
    Takk for DERES gode ord! Men er det ikke godt med slike mennesker med gode ord og milde sinn...

    Jo, Lise D...eg har ein plan og ein draum...
    GOD PÅSKE !

    SvarSlett